Πραγματοποίηση Δειγματικών Διδασκαλιών

Στις 8 Δεκεμβρίου 2011, το Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών είχε την εξαιρετική τιμή να συνεργαστεί με το Π.Ε.Κ. Αλεξανδρούπολης στα πλαίσια της «Β΄ Φάσης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για νεοδιόριστους και προσλαμβανόμενους ως αναπληρωτές εκπαιδευτικούς του σχολικού έτους 2011-2012», πραγματοποιώντας δειγματικές διδασκαλίες σε τρία γνωστικά αντικείμενα φιλολογικών μαθημάτων.

Οι φιλόλογοι του σχολείου Ευσταθιάδου Άννα, Ζερδελή Σοφία και Μακρίδου Ελένη ανταποκρίθηκαν θετικά στην πρόσκληση του Σχολικού Συμβούλου Φιλολόγων των Νομών Έβρου και Ροδόπης, κ. Κόκορη Αθανασίου και πραγματοποίησαν δειγματικές διδασκαλίες πάνω στα γνωστικά αντικείμενα «Νεοελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου» στο τμήμα Β4, «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου» στο τμήμα Β1 και «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ΄ Γυμνασίου» στο τμήμα  Γ1 αντίστοιχα.

Οι δειγματικές διδασκαλίες πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Σχολικού Συμβούλου Φιλολόγων κ. Κόκορη Αθανασίου, της Σχολικής Συμβούλου Πληροφορικής κας Ναλμπάντη Θεοδώρας, της Σχολικής Συμβούλου Φιλολόγων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά κας Σκιά Αικατερίνης και των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών (νεοδιόριστων και αναπληρωτών) του σχολικού έτους 2011-2012. Οι μαθητές του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν με μεγάλη προθυμία, ιδιαίτερο ζήλο και διάθεση συνεργασίας στις δραστηριότητες που τους ανέθεσαν οι φιλόλογοι καθηγήτριες.

Μετά το πέρας των δειγματικών διδασκαλιών, ακολούθησε συζήτηση των Σχολικών Συμβούλων και των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών με τις επιμορφώτριες καθηγήτριες. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι και κυρίως ο Σύμβουλος Φιλολόγων Έβρου-Ροδόπης κ. Κόκορης, εξέφρασαν την πλήρη ικανοποίησή τους για τη διεξαγωγή των διδασκαλιών, τη συμμετοχή των μαθητών και τις διδακτικές μεθόδους που εφαρμόστηκαν από τις επιμορφώτριες. Ιδιαίτεραν εξήραν τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των Φιλολογικών Μαθημάτων και την εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και σύγχρονων διδακτικών  μεθόδων (διαθεματικές εργασίες-δραστηριότητες, σχέδια εργασίας/projects, χρήση κατάλληλου εποπτικού υλικού, ομαδοσυνεργατική – μαθητοκεντρική μέθοδος).

Ευχαριστούμε θερμά τους καθηγητές πληροφορικής κ.κ. Μηλιώνη Ματθαίο και Καφαντάρη Δημήτριο για την πολύτιμη βοήθεια και την τεχνική συνεισφορά τους.